Om Osterøy I.L. |Grasrotandel-nr: 975 682 447Innlogging intranett

Kampansvar/Dugnad

ARRANGØRDAGBOK

Her er oversikt over hvilke lag som har ansvar for å skaffe folk til hjemmekampene våre. Det er kontaktpersonen som sørger for at det alltid er nok folk. Håper at foreldrene er villige til å stille opp når de blir spurt, vi er avhengig av deres hjelp.

Trenger to personer til sekreteriatet og tre/fire personer til kjøkken/kiosk/billettsalg/fairplayvert til hvert arrangement.

Ved langvarige arrangement kan foreldrene dele "skiftet" opp som de selv ønsker.

Ligger gule vester på rommet oppe med "KAMPVERT" på ryggen. Alle benytter disse.


OSTERØYHALLEN 2017/2018


DATO    LAG    TID              PERS.        KAMPER

04.11      J13       10:00             6               3 kamper fra kl. 11:00

18.11   DAME    10:00             6               5 kamper fra kl. 11:00

18.11      J10       14:00             6               5 kamper fra kl. 14:20

26.11   STYRET 15:15             2                 1 damekamp kl. 15:45 (sekreteriat)

02.12     J15        13:00            6                 3 kamper fra kl. 14:00

10.12     J12        10:00            6                 4 kamper fra kl. 11:00

07.01     J12        10:00            6                 4 kamper fra kl. 11:00

04.02     J13        10:00            6                 5 kamper fra kl. 11:00

18.02     J15        12:45            6                 3 kamper fra kl. 13:45

22.02 STYRET  19:45            2                  1 damekamp kl. 20:15  (sekreteriat)

11.03  DAME     10:00           6                   4 kamper fra kl. 11:00

11.03    J10         13:20           6                   4 kamper fra kl. 13:40

11.03 STYRET   18:15           2                  1 damekamp kl. 18:35 (sekreteriat)

18.03   J11          10:00           6                   9 kamper fra kl. 11:00

18.03 STYRET   18:15          2                   1 damekamp kl. 18:35 (sekreteriat)

07.04  J12            10:00          6                   4 kamper fra kl. 11:00