Om Osterøy I.L. |Grasrotandel-nr: 975 682 447Innlogging intranett

Kampansvar/Dugnad

ARRANGØRDAGBOK

Her er oversikt over hvilke lag som har ansvar for å skaffe folk til hjemmekampene våre. Det er kontaktpersonen som sørger for at det alltid er nok folk. Håper at foreldrene er villige til å stille opp når de blir spurt, vi er avhengig av deres hjelp.

Trenger to personer til sekreteriatet og fire personer til kjøkken/kiosk/billettsalg/fairplayvert til hvert arrangement.

Ved langvarige arrangement kan foreldrene dele "skiftet" opp som de selv ønsker.

Ligger gule vester på rommet oppe med "KAMPVERT" på ryggen. Alle benytter disse.


OSTERØYHALLEN 2016/2017

DATO    LAG    TID              PERS.        KAMPER

18.09      J12       09:00             6               6 kamper fra kl. 10:00

02.10      J11       10:00             6               6 kamper fra kl. 11:00

02.10  STYRET  16:45             2                1 G16-kamp kl. 17:15

18.10  STYRET  20:15             2                1 Damekamp kl. 20:45

23.10     J14        11:50           6                  2 kamper fra kl. 12:50

27.10 STYRET   18:15             2                2 kamper fra kl. 18:45

05.11     G16        09:00            6                 5 kamper fra kl. 10:00

 

07.01     J11         09:00            6                 5 kamper fra kl. 10:00

15.01  Damelaget         MINITURNERING